Polityka prywatności

5 lipca 2020

Żółty albumik / Yellow photo album

Ten żółty albumik powstał na specjalne zamówienie
dla pewnej malutkiej dziewczynki, która niedługo zawita na świat. :-)

To moja inspiracja dla Kreatywnej Pracowni.



 Dzięki różnym dodatkom w środku, mimo małego rozmiaru
album pomieści
 całkiem sporo zdjęć.
Miś pochodzi ze słodkiej kolekcji Nowe życie i jest jedną z wielu
naprawdę słodkich dziecięcych tekturek - idealnych do ozdabiania
albumów, kartek, metryczek i innych prac dla maluszków.

Misia i inne tekturki ze wyżej wspomnianej kolekcji znajdziecie TUTAJ.

Albumik zgłaszam na żółte wyzwanie na blogu Tworzę w jednym kolorze.
A tu banerek


Pozdrawiam serdecznie





16 komentarzy:

  1. Śliczny. Też mnie czeka wykonanie dziecięcego albumu więc chętnie podpatruję pomysł. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Super słoneczny album. Podobaja mi sie te koronkowe wstawki na górze. Dodaja lekkości i elegancji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Dzięki nim album jest pełen lekkości. Cieszę się, że się podoba.

      Usuń
  3. Fantastyczny album! I bardzo mi się podoba kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny i w takim nietypowym kolorze :) jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny, słoneczny albumik :) Szkoda, że więcej stron nie pokazałaś. Zawsze jestem ciekawa co i jak wygląda w środku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wygląda to połączenie żółtego z ażurową bielą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna praca :) bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny, taki słoneczny. Dziękuję za udział w zabawie Tworzę w Jednym Kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny album :-) dziękuję za wspólną zabawę w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze- Żaneta z DT

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!