Polityka prywatności

13 lipca 2020

Zakładka / A Bookmark

W ramach dzisiejszej inspiracji dla Sklepiku Gosi
przygotowałam zakładkę do książki.
Obecna pogoda zachęca do czytania i tworzenia, 
co mnie zainspirowało właśnie w ten sposób.

Przez odbijającą światło folię trochę trudno zrobić
dobre zdjęcia, ale co nieco widać.


Do jej zrobienia wykorzystałam bazę Anemone.
Składa się ona z trzech dopasowanych do siebie warstw.


Ilustracje to moje ulubione zgredki.
Pokolorowałam je akwarelami i tuszami Distress.

 Górną część bazy zembossowałam na gorąco.

Zakładka jest gruba i początkowo myślałam,
że przez to nie będę mogła używać jej zgodnie z przeznaczeniem,
jednak to w ogóle mi nie przeszkadza.
Do czytania w domu jest idealna.

Pozdrawiam serdecznie

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam tę bazę! Mam je chyba jeszcze. Ty zrobiłaś z niej kapitalną zakładkę! Bardzo misię! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Miałam jedną na wypróbowanie i w końcu postanowiłam ją zrobić. :-)

      Usuń
  2. Ale super:) Strasznie mi się podobają te zwierzaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudaki :) Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgredkom najwyraźniej pasuje taka otoczka ;) Świetnie wyszło i bardzo pomysłowo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgredki, choć miały być może być zgredowe, wyszły słodziachne. Zazdraszczam zakładki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie ich urok i sprzeczność- niby takie niesympatyczne, a pełne słodyczy.

      Usuń

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!