Polityka prywatności

27 czerwca 2020

Piramidka / Pyramid card

Dzisiaj przychodzę tutaj z czymś nowym: 
nigdy dotąd nie robiłam kartki w kształcie piramidy.
Jak zwykle, przejrzałam kilka różnych kursów, a potem 
spróbowałam. I oto efekt.

Wiem już, że bazę zobiłam ze zbyt grubego papieru, 
ponieważ kartka ciężko się składa. Ale była wręczana osobiście, 
więc nie stanowiło to problemu. A dzięki sztywniejszemu papierowi
ładnie stoi. :-)

Kwiaty robiłam sama, chyba je już kiedyś pokazywałam. :-)




Pozdrawiam wakacyjnie


15 komentarzy:

  1. Wooow, takiej formy to ja chyba jeszcze nie widziałam, jak miło scrap jeszcze może zaskoczyć, świetnie Ci wyszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Pojawia się czasami tu i ówdzie i już od jakiegoś czasu miałam ochotę spróbować zrobić taką kartkę. :-)

      Usuń
  2. Ale świetna forma! Bardzo mi się podoba! Poza składanym boksem chyba najbardziej z takich składaczków. Kwiaty cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mnie także odpowiadaja takie przestrzenne, ale składane formy. Są praktyczne. :-)

      Usuń
  3. Ciekawa kartka! ps: co to a papier w różyczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To "Amidst the Roses" od ScrapAndMe. Piękna kolekcja papierów.
      Wybacz, zapomniałam jakoś o liście tym razem...

      Usuń
  4. Widziałam takie kartki ale nie robiłam. Super sobie poradziłaś :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna karteczka. Fajna forma i śliczne kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka fajna i pomysłowa forma :) Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalna forma kartki jeszcze takiej nie robiłam, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Robi wrażenie. Nie sięgałam nigdy po tę formę... Pięknie wyszła Ci ta praca :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!