Polityka prywatności

19 czerwca 2020

Notatnik kulinarny/ Notebook with recipes

Dzisiaj inspiruję dla Kreatywnej Pracowni.
Aby nie zanudzać Was moimi ulubionymi tekturkami z dziewczynkami,
tym razem postanowiłam sięgnąć po warstwowy napis. Górną warstwę
pociągnęłam złotym pisakiem Wink of Stella, dolną zostawiłam
w naturalnym kolorze, pasującym do papierów marki ScrapBoys.

W sumie to mogę napisać, że w ten sposób udało mi się ozdobić,
 a jednocześnie naprawić mój notes na ulubione dania całej naszej rodzinki.




Tekturkę "notatnik kulinarny" znajdziecie tutaj.
Poza tym Twoja Tekturka ma warstwowe napisy na różne okazje.

Pozdrawiam serdecznie
Inspiruję dla Kreatywnej pracowni

14 komentarzy:

  1. Bardzo fajny!
    I mnie tam wcale nie zanudzasz tekturkami z dziewczynkami - też je bardzo lubię i lubię podglądać, do czego je wykorzystujesz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że Tobie bardzo się podobają. Mnie także, więc na pewno będzie ich więcej.
      Dziękuję za odwiedziny. :-)

      Usuń
  2. Śliczny!.Ma klimacik :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Smakowity notes. Piękny dobór kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieciaczkowe tekturki są świetne, więc miejsca na nudę tu nie widzę, ale przepisowy notes również wyszedł Ci bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Dzieciaczkowe tekturki pojawią się już wkrótce. :-)

      Usuń
  5. Wygląda świetnie ciekawa jestem jak w środku..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W środku ma już sporo ulubionych przepisów.

      Usuń

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!