Polityka prywatności

20 marca 2018

Wielkanocne jajo / Easter egg


W moim zamówieniu od Warsztat-24 znalazłam dwa ogromne drewniane jaja. 
Jakoś nie uświadamiałam sobie na etapie ich zamawiania, że duże oznacza NAPRAWDĘ DUŻE.:-)
Zaczęłam bawić się w ozdabianie, a jest co, bo powierzchnia nie jest mała (wysokość 22 cm , szerokość 15,5 cm). Wygrzebałam z mojego pudełka dawno nie używane media i oto efekt.
To pierwsze z moich ogromnych wielkanocnych jaj. :-)





Jak napisałam, mam dwie takie drewnine bazy. Kolejne jajo pokażę już wkrótce.A to zgłaszam do wyzwania #33 Essów - floresów - Bez wykrojnika.


Pozdrawiam serdecznie
Aneta

19 komentarzy:

  1. Pięknie sobie dałaś radez tymi jajeczkami ;-) Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow jaka fajna interpretacja tekturowego jajka :) super .... Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie dużo miejsca do opracowania ale jak widać dałaś sobie świetnie radę i stworzyłaś ciekawy projekt. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne jest :) Zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, no faktycznie potężna powierzchnia, fajnie sobie poszalałaś na niej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jajo wyszło bardzo fajnie, fajnie udało się zagospodarować całą ogromną przestrzeń. Dziękuję za udział w wyzwaniu na essowym blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!