Polityka prywatności

17 stycznia 2021

Dzień Babci/Grandma Day

 Dzień dobry!
Moja dzisiejsza praca powstała z myślą o Dniu Babci.
Przygotowałam komplet, który będzie dodatkiem do prezentu.
Drugą jego część córka przygotowała sama. :-)

Jest to także moja pierwsza w tym roku inspiracja dla Sklepiku Gosi
w ramach nowego DT.
Pod koniec ubiegłego roku w sklepiku pojawiły się nowe produkty - kolekcje 
tekturek pod nazwą CraftUla. Tutaj wykorzystałam jedną z serwetek.
Pomalowałam ją delikatnie farbką o kolorze złota i dodałam nieco złotej
brokatowej farbki. 
Pędzlem z brokatem przeciągnęłam także po liściach i kwiatach. 
Dzięki temu pięknie się skrzą.
Kwiaty zrobiłam z foamiranu na ciepło, barwionego tuszami i kredkami 
pastelowymi.

Do zobaczenia wkrótce!
A.

4 komentarze:

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!