Polityka prywatności

1 października 2020

Blog HOP Sklepiku Gosi

 Dzisiaj na profilu Sklepiku Gosi zaczęła się zabawa
polegająca na odszukaniu hasła. Będzie trwała do 10 października.
Szczegóły znajdziecie tutaj.
Zapraszam w imieniu Urszuli (właścicielki Sklepiku Gosi) 
i całego zespołu projektowego.

Na tę okazję przygotowałam pudełeczko na słodką niespodziankę.
Bazę zrobiłam sama z papieru kraftowego. 
Zamyka się na magnesiki.






W Sklepiku Gosi zakupiłam:
papier kraftowy
arkusze papieru Romantica nowej marki Scrap 8 
Flora Book marki Mintay
foamiran na ciepło 
zaokrąglacz do rogów
magnesy 8 mm 

Serdecznie pozdrawiam

13 komentarzy:

  1. Przepięknie wygląda! Idealnie docięte papiery - zawsze jestem w szoku, jak to w ogóle możliwe, nawet moja gilotyna zawsze robi 3 mm różnicy na drugim końcu. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Gdy gilotyna nie daje rady, to używam zwykłego nożyka do papieru. On nigdy nie zawodzi. :-)

      Usuń
  2. Piękne pudełko.
    Bardzo mi sie podobaja kwiaty. Takie wyraziste.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny czekoladownik, śliczne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne opakowanie :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie ozdobiłaś czekoladownik, świetnie dobrałaś kolory

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny jest i bardzo estetyczny. Podoba mi się, że papier craft widać N odrzeżach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy czekoladownik, słodkie opakowanie na słodkości.

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!