Polityka prywatności

20 września 2020

Album ślubny / Wedding photo book

 Ten album powstał na specjalne zamówienie.
Jest dość duży, ma 25 x 25 cm. Do kompletu z pudełkiem, dzięki któremu
nie zniszczy się i łatwiej będzie go przechowywać.

Dzisiaj będzie sporo zdjęć. :-)

Odkryłam, że po ostatnich zmianach na Bloggerze zdjęcia na 
blogu wyglądają na nieostre. ...ale po najechaniu na nie, wyświetlają
się w pełni ostre. :-)












Komplet ozdobiłam papierami "Amidst the Roses".
Koronkowy border wycięłam wykrojnikiem Craft Passion.

Pozdrawiam serdecznie

15 komentarzy:

  1. Piękny album. Delikatnie zagospodorowane strony, pięknie ozdobione tym borderkiem. Całość delikatna i śliczna. Idealnie na ślub.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny album!
    Ja widzę wszystkie zdjęcia ostre, u Ciebie na blogu też. Za to blogspot działa teraz fatalnie. Zawsze wystarczyło jedno kliknięcie, teraz trzeba się na klikać i jeszcze czekać, aż blogspot każde kliknięcie zrealizuje łaskawie. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, wszędzie ostatnio wprowadzane są zmiany i zmiany zmian...

      Usuń
  3. Piękny album . Mi się też wydaje że jak wstawiam zdjęcia do postu to są niewyraźne. Twoje widzę wyraźne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      No właśnie... W aparacie i komputerze zdjęcia ostre, a po wrzuceniu na blog zastanawiam się czy w moimi oczami wszystko w porządku (okulary mam, ale do czytania malutkich literek).

      Usuń
  4. Bardzo mi się podoba Twój album Anetko. Delikatny dzięki papierom, ciekawie wyglądają karty w środku. Śliczne są te azurowe koroneczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O wow jaki cudowny album wykonałaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, muszę kupić te papiery bo wyglądają cudnie

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!