Polityka prywatności

18 sierpnia 2020

Inspiracje do sierpniowej mapki TSS

Mamy sierpień i trwa nowe mapkowe wyzwanie na blogu
The Scrappy sketches. 
Dzisiaj pokażę dwie inspiracje, które powstały do tej mapki.
Robiąc drugą, uświadomiłam sobie, że zapomniałam pokazać 
Wam tę pierwszą. :-)
*
A pierwsza inspiracja to kartka z rowerem.


A oto druga. Wszystkie kwiaty zrobiłam sama.




 Dołączyć do zabawy można do 26 sierpnia, a jej zasady znajdują się tutaj.
Mapka wygląda tak
Pozdrawiam serdecznie


10 komentarzy:

  1. bardzo fajne prace, interpretacja mapki książkowa :), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie kartki świetnie. Pierwsza trochę cukierkowa. Drugiej dodała charakterku dziewczyny. Świetnie wyglądają do tej mapki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bardzo polubiłam się z ta mapką. :-)

      Usuń
  3. Obie kartki świetne, zwłaszcza druga bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mapka super! Podoba mi się :) Kartki obie wspaniale Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Mapka jest rzeczywiście świetna, daje sporo możliwości interpretacji.

      Usuń
  5. Śliczne kartki zrobiłaś.Kwiatki pięknie zdobią kartkę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!