Polityka prywatności

2 sierpnia 2020

Dywanik / Carpet

Dzisiaj pokażę coś, co u mnie pojawia się po raz pierwszy.
Sięgnęłam po szydełko i sznurek bawełniany, aby zrobić...
dywanik! 
Nie jest to dywan latający, ale i tak miło się na nim siedzi. Albo leży. 😊
Przyznam, że mam teraz trochę odcisków od szydełka na palcach,
ale jestem zadowolona, ponieważ wyszedł taki, jak chciałam.

Ma 130 cm na 83 cm. Wykorzystałam prawie 600 m 
sznurka bawełnianego.
Dywanik już jest w użyciu, co bardzo mnie cieszy. 
*
Mam teraz trochę czasu tylko dla siebie, więc staram się
 uczyć nowych rzeczy, albo wracać do zapomnianych umiejętności
i je odświeżać.

Pozdrawiam serdecznie
Aneta

16 komentarzy:

  1. Ooochh, wooow, zazdraszczam umiejętności... Mi szydełko się marzy, ale póki co nie umiem porzucić trymera gemini i papierów... Wiem, że jednak na szydełko przyjdzie czas. A Twój dywanik śliczny. Ładniutki kolorek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ja od zawsze coś tam dziergam na szydełku lub drutach, ale nie zawsze to pokazuję. Mam jeszcze coś do pokazania. :-)

      Usuń
  2. Podziwiam! Szydełko to całkiem nie moja bajka, próbowałam kiedyś i się nie polubiliśmy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od czasu do czasu wracam do szydełka i drutów. Lubię czasami zrobić coś innego, zwłaszcza gdy robię coś dla siebie lub kogoś z rodziny.

      Usuń
  3. Oooooo :) Wspaniała dekoracja domu! Podziwiam Cię za wytrwałość i zaangażowanie w rąk duży projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :-)
      Stał się ulubionym dywanikiem mojej córki, więc było warto. :-)

      Usuń
  5. Wowe, ja też zazdroszczę! Uwielbiam takie sznurkowe roboty. Przepiękny brunatny kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Wybór koloru nie jest przypadkowy - jest mega praktyczny w dziecięcym pokoju. :-)

      Usuń
  6. Wyszedł świetnie, szydełko to jednak dla mnie czarna dziura...

    OdpowiedzUsuń
  7. Anetko podziwiam! Jestem pod wielkim wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! 🖤🖤🖤
      Sama się zaskoczyłam, prawdę... pisząc! :-)

      Usuń

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!