Polityka prywatności

20 lipca 2020

Pudełko z rdzą / A box with a rust

Dzień dobry!
I mam nadzieję, że początek tygodnia rzeczywiście zaczął się dla Was dobrze. Dzisiaj chcę Wam pokazać, jak nadałam drugie życie pewnemu pudełku. 
A przy okazji spełniłam swoją potrzebę pochlapania się farbami. 
Robiąc ostatnio porządki, znalazłam tekturowe pudełko.
Było nieco podniszczone, porysowane przez małe rączki
 i zupełnie zapomniane (kiedyś mieszkały w nim zabawki).
Tak się składa, że potrzebowałam dokładnie takiego
pudełka na swoje skarby. Zabrałam się więc do dzieła.

Papier, którym oklejono pierwotnie pudełko był dość śliski, więc pokryłam go białym gesso. Poczekałam do przeschnięcia i położyłam kolejną warstwę - tym razem farbę z kamyczkami.
Gdy ta warstwa była sucha, pomalowałam całe pudełko brązową
farbą akrylową. Na nią nałożyłam pudry z efektem aksamitu
 i dodałam bardziej rdzawe kolory farb.Efekt widać na załączonych zdjęciach.

Początkowo miałam ozdobić wieczko pudełka, ale nie zmieściłoby się tam, gdzie chcę je postawić, dlatego została sama "rdza".






A w Sklepiku Gosi znalazłam kilka świetnych specyfików, dzięki którym mogłam poeksperymentować:

 białe gesso marki Pentart

 Rustic Paint – concreto od firmy Fabrika Decoru

   farbę akrylową DecoArt – odcień brązu

         farbę akrylową DecoArt– kolor burnt sienna

I musicie mi wybaczyć, ale wykupiłam ciemnobrązowy i ciemnozielony proszek,
dający efekt aksamitu. Ale są jeszcze inne kolory. 

Pozdrawiam serdecznie!

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy. Zaczynając, nie wiedziałam czy mi się uda. :-)

      Usuń
  2. Świetna tekstura! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo i farbki i pasty fajne - współpracujące. :-)

      Usuń
  3. Woow. No naprawdę wygląda świetnie! Bardzo mi się kolory podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne pudełko :) Piękne są te struktury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nawet mnie zaskoczył efekt końcowy. :-)

      Usuń
  5. Szalenie podoba mi się uzyskany przez Ciebie efekt :) Rdza wygląda jak rdza! Pudełko jest niezwykłe! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. I bardzo się cieszę, że wyszło tak, jak powinno.

      Usuń

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!