Polityka prywatności

5 czerwca 2020

Słodkie potworki / Sweet Monsters

Uwaga, uwaga!
Dzisiaj post nieinspiracyjny! :-)
To znaczy, zrobiłam kilka kartek dla siebie.
Dajcie mi koniecznie znać w komentarzach, czy jakość
moich zdjęć jest dobra. Przygotowuję je do publikacji na
innym niż wcześniej komputerze i czasami mam wrażenie, że
jakość jest gorsza lub są za ciemnie. Muszę się oswoić z tym sprzętem.


Wracając do kartek: pierwsza to shaker.
Powstała już jakiś czas temu, gdy te słodkie stworki dostały
się w moje ręce. Ostatnio wykorzystałam słoneczną pogodę
i zrobiłam sesję fotograficzną zaległym pracom.


Powodem, dla którego nie pokazywałam kartek było także to,
że jedna z nich powstała z myślą o mojej córeczce i Dniu Dziecka.
To ta - z bardzo radosnym potworkiem.


I jest jeszcze jedna kartka.
Powstała 3 dni temu i jest zaprojektowana i wykonana
w większości przez moją córkę. Gdy zobaczyła konkurs ze spinnerem,
to aż się jej oczy zaświeciły i nie odpusciła, dopóki nie powstał.
Pomagałam jej w klejeniu i podpowiedziałam, jak można wykorzystać
zwykłą tekturę do zrobienia dystansu między warstwami.
To była świetna zabawa! I coś mi mowi, że powstaną kolejne
takie kartki - tym razem w moim wykonaniu. :-)

Ten zdziwiony dziwak pasuje tu idealnie, nie uważacie?


Tutaj zdecydowanie widać, że udało mi się złapać trochę słońca. :-)

Dawno już tyle tu nie pisałam! :-))

Pozdrawiam serdecznie
Aneta


22 komentarze:

  1. Świetne, wesołe kartki. Widać że córka zdolna jak mama. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Córka ucieszyła się z pochwały. :-)

      Usuń
  2. One wszystkie są obłędne! Najbardziej podoba mi się pierwsza, ale spinner też wymiata! Potworki są cudne!
    Zdjęcia są ok, ze światłem już tak jest niestety, snam to z autopsji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, są świetne! :-)
      Dzięki za komentarz.

      Usuń
  3. Kartki są cudniaste! Każda zabawna i wyjątkowa. Ale oczywiście, szczególnie podziwiam tę zrobioną z Natalią :)
    Co do zdjęć, to faktycznie widać różnicę między ostatnim zdjęciem a pozostałymi. Sama tylko nie wiem, czy takie ostre światło dzienne jest lepsze. Przydałoby się chyba coś pomiędzy tym, a ciemniejszym. Może pomyśl o zakupie blendy, żeby sobie ładnie rozpraszać światło z okna? NA początek możesz wykorzystać duży biały karton. Aczkolwiek profesjonalna blenda jest wygodniejsza w użytku. W razie pytań (czy to o blendę, czy o zdjęcia) śmiało możesz pisać do mnie, jeśli masz życzenie, postaram się doradzić i pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kasiu, za Twoje rady! Mam namiot bezcieniowy i w nim zazwyczaj robię zdjęcia, chyba, że pogoda pozwala na robienie w miarę doświetlonych zdjęć.
      Przypomniałaś mi, że Mój Mąż ma składaną blendę (zazwyczaj używałam kartonu, bo łatwiej go ustawić)!
      A teraz rozpracowuje bardziej mój komputer i jego możliwości graficzne i trudno mi ocenić, czy powinnam np. rozjaśnić zdjęcia, bo sa za ciemne...

      Usuń
    2. O widzisz, to koniecznie odkurz blendę!
      A co do komputera, wyświetlacza, monitora, to... no cóż, u każdego będzie to wyglądać inaczej. Także kieruj się chyba tym, jak zdjęcia wyglądają u ciebie :)

      Usuń
  4. Prawdziwe z nich słodziaki:) Takie radosne karteczki na pewno bardzo się spodobają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Radosne karteczki z uroczymi stworkami.
    Rośnie Ci konkurencja, albo raczej następczyni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dobrze, niech dziecko zdobywa różne umiejętności. :-)

      Usuń
  6. Te potworki-słodziaki są cudne, piękne karteczki, rośnie Ci konkurencja i to już widać ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodziakowe kartki! :) Kolorowe i pogodne! Co do zdjęć, to myślę tak jak Kasia - jedne lekko za ciemne, ostatnie za jasne, więc coś pomiędzy byłoby dobrą opcją. Też mam czasami problem ze zdjęciami, więc doskonale rozumiem Twoje znaki zapytania, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesłodkie kartki i te stworzonka super. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartki są bardzo fajne, potworki wymiatają, bardzo mi się podobają wszystkie, słodziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie słodziaki . Extra prace!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta że spinnerem jest super! Cudnie delikatna, a jednocześnie naprawdę ciekawa. A potworki są słodkie.

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!