Polityka prywatności

15 kwietnia 2020

Wspomnienie lata / Summer memories


Znowu mam małe zaległości, ale musicie mi na
razie wybaczyć brak systematyczności.

Dzisiaj mam okazję pokazać Wam, w jaki sposób
ozdobiłam zdjęcie córki (które bardzo lubię, mimo prześwietlenia).
Wisi sobie ono na sznurku, ale żeby nie dyndało, z tyłu przykleiłam
bezbarwną, sztywną folię. 

 U góry umieściłam serduszka marki Twoja Tekturka -
tym razem nie kolorowałam tekturek, ponieważ ich oryginalny kolor
pasował do mojego projektu.
 Pieska też nie pomalowałam. Ani ukrywających się
pod kwiatami listków.
Kwiaty robiłam sama - niby stokrotki, niby kaczeńce. :-)
 A taki zestaw radosnych tekturek czeka na moja wenę.
Same słodziaki!



Pozdrawiam serdecznie

17 komentarzy:

  1. Śliczne tekturki czekamy na inspiracje z użyciem tych cudnych tekturek, wspomnienie lata- jakże uroczo się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno pojawi się sporo prac z tymi tekturkami. :-)
      Dziękuję za zajrzenie i komentarz.

      Usuń
  2. Bardzo ładnie wyeksponowałaś zdjęcie córki.Takie mnóstwo tekturek zapowiada dużo ładnych prac. Pozdrawiam:-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bardzo mi się podoba to zdjęcie i chcialam je jakoś ciekawie wyeksponować. Fajne jest to, ze tlo za zdjęciem zmienia się w zależnosci od tego, gdzie się je postawi.

      Usuń
  3. Aneta, piękna praca, bardzo delikatna. Cudowna kolekcja tekturek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wyszło! Mam słabość do tych tekturek z pieskami, też się nie mogę doczekać kolejnych cudnych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ramka, bardzo przyjemne ma kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tekturki Twojej Tekturki mają coś w sobie. Świetnie je wykorzystałaś. Uroczy scrap z córą w roli głównej. Będzie pięknie ozdabiał ścianę. Pomysł ze sznurkiem i klamerkami świetny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna ramka, delikatna i subtelna, piękna pamiątka i dekoracja :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!