Polityka prywatności

23 marca 2020

Kartka z kalendarza - styczeń

Zapomniałam o tegorocznym kalendarzu.
To znaczy: kalendarz mam, ale zapomniałam go Wam pokazać. 
Tym razem baza jest inna niż we wcześniejszych latach-
przywiozłam ją z Niemiec. Nie ozdabia się go też w jednym
miejscu, lecz przy każdym miesiącu jest miejsce na
coś, co chce się tam umieścić.


W styczniu mieliśmy karnawał (koronawirus był dla nas jeszcze
abstrakcyjny i egzotyczny jak sam Wuhan), stąd motyw zabawy.

Nie zdążyłam zrobić zdjęcia zanim pojawiły się
pierwsze gryzmołki. 😁


Trzymajcie się!
A.

20 komentarzy:

  1. I od razu weselej się zrobiło! Super ten psiak.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudeńko! Uwielbiam crazy dogs, mam do nich słabość i bardzo jestem ciekawa kolejnych miesięcy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, nie wszystkie miesiące będą z psiakami, ale jak patrzę na przygotowane (pokolorowane) stemple, to jeszcze kilka a nich się tu znajdzie. I jakieś kociaki na pewno też. :-)

      Usuń
  3. Z pewnością jest świetny, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kalendarz z uroczym psiakiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodka ...a psinka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna kartka z kalendarza, pies jest cudny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Psy zwykle są cudne. Chyba, że nie są... Hmmm...;-))

      Usuń

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!