Polityka prywatności

21 sierpnia 2019

Duecik / Duo

Dzisiaj inspiruję sobie na blogu Kreatywnej Pracowni .
Na tę okazję przygotowałam dwie bardzo podobne kartki.
Od razu dodam, że kwiaty, które je zdobią otrzymałam już  baaardzo
dawno od Artisant, gdy wygrałam jedno z jej wyzwań.
W końcu, chciałoby się powiedzieć. :-)
Kartki powstały z papierowych resztek, w zasadzie z dwóch różnych
zestawów papierów "Sweet Secrets" Lemoncfafta.
I nie mogło zabraknąć na nich kreatywnych tekturek!
Sięgnęłam po różne liście i wianek, a właściwie po serduszka z wianka,
ponieważ przez moją nieuwagę cały się posypał...
Serduszka są delikatnie zembossowane - w kolorze bieli, różu i złota.
Resztę tekturek zostawiłam w naturalnym tekturkowym odcieniu.
Pasował do mojego pomysłu.
 Przyznam się wam, że polubiłam się z liściastymi tekturkami
spod znaku Twojej Tekturki. Są świetnym uzupełnieniem dla 
wykrojnikowych liści.

Wykorzystane przeze mnie materiały to:

Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Wygladaja wspaniale!! Obie takie delikatne i stylowe! A kwiatki rzeczywiscie czekaly baaardzo dlugo na swojaj premiere, ale za to JAKA! XOXO pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna kartka. Kwiatki są wspaniale skomponowane:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są te kartki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjna kartka, cudowne kolory, piękne kwiatki.

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!