Polityka prywatności

13 stycznia 2019

Wymianka w Scrapelektrowni

Mimo zabiegania, udało mi się wziąć w tym roku udział w dwóch wymiankach:
tagowej oraz trwającej dłużej - świątecznej. I o tej ostatniej będzie dzisiaj. Pokażę wam prace, jakie otrzymałam od mojej wymiankowej pary, czyli Kasi. :-)

Pierwsza dotarła świąteczna kartka oraz piękne świąteczne papierki.

A drugi - zimowy tag.

W ostatniej przesyłce znalazłam przepiśnik (dla mnie prezent idealny!) oraz tag do ozdobienia (i tu Kasia świetnie trafiła!). 

Tag wkrótce pokażę - już ozdobiony. :-)

Kasiu, dziękuję Ci bardzo raz jeszcze!
Kasia była też osobą, której ja wysyłałam swoje paczuszki. Jedną z prac już pokazywałam na blogu, resztę pokażę w najbliższym czasie.


Pozdrawiam serdecznie
Aneta

18 komentarzy:

  1. Świetne są takie wymianki, piękne prace 🌹

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - bardzo je lubię. A prace są rzeczywiście cudne.

      Usuń
  2. Pięknie zostałaś obdarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię wymianki :) piękne prace i prezenty dostałaś, świetny ten przepiśnik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, przepiśnik jest super. I przyda mi się bardzo. :-)

      Usuń
  4. Anetko, w końcu tu do Ciebie dotarłam (ostatnio moje odwiedziny na blogach baaaardzo się rozciągają w czasie...).
    Ogromnie się cieszę z naszej wymianki, a także z tego, że udało mi się trafić z prezentem :) Niech przepiśnik zapełnia się samymi smakowitymi przepisami :)
    Przesyłam moc pozdrowień :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem doskonale. :-) Dziękuję ci za te wspaniałości. Jeżeli w paczuszkach było coś jeszcze (poza wspomnianym tagiem) to musiały mi się do tego dobrać krasnoludki. :D

      Usuń
    2. Ach te krasnoludki ;) i nie podzieliły się? :D u mnie są takie "ludki biedo-roby"... przychodzą w nocy jak śpię i podkradają cukierki i inne smakołyki, ale nie chcą po sobie sprzątać ;D mój mąż mówi, że dlatego się nazywaj biedo-roby, bo robią tylko biedę i szkody :D:D

      Usuń
    3. Te krasnoludki tak czasami mają - zwłaszcza zimą. :D
      Podoba mi się nazwa "biedo-roby", pasuje. :-)

      Usuń
  5. Świetnie, jakoś nie natknęłam się na jakieś wymianki :) może wtedy wzięłabym udział

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z wielu wybrałam dwie, żeby zdążyć. :-)
      Był ogłaszane w różnych scrapowych grupach i na blogach...

      Usuń

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!