Polityka prywatności

5 stycznia 2019

Styczniowa mapka TSS / January

Dzisiaj zaczyna się pierwsze wyzwanie The Scrappy Challenges w 2018 roku
z moim udziałem! Jestem podekscytowana! :-)


Przyznaję, że dawno nie brałam udziału w mapkowych zabawach - ostatnio głównie z braku czasu. Ale uwielbiałam je w czasach, gdy uczyłam się robić kartki. Później jakoś tak rzadziej do nich sięgałam, a na branie udziału w wyzwaniach zupełnie zabrakło mi czasu... Cieszy mnie więc bardzo, że mogę do nich wrócić.


Oto nasza styczniowa mapka wyzwaniowa

A oto moja inspiracyjna praca - za oknem szaro i buro, więc postanowiłam zrobić coś kolorowego...



Zapraszam do zmierzenia się z naszą pierwszą w tym roku mapką.

Dodam jeszcze, że to jedna z niespodzianek przygotowanych w ramach wymianki świątecznej w Scrapelektrowni dla mojej pary. :-)

Pozdrawiam





2 komentarze:

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!