Polityka prywatności

19 sierpnia 2017

Siódme urodziny / Seventh b-day

Dzień dobry!
Dzisiaj po raz kolejny inspiruję na blogu Sklepiku Gosi. I pokazuję kartkę, która powstała na siódme urodziny mojej córeczki. Czy u Was też tak jest, że dzieciaki z wyprzedzeniem zamawiają sobie kartki na różne okazje? :-)) U mnie następnego dnia po urodzinach jest już prośba o zrobienie kartki na kolejną okazję. I za każdym razem pomysł, co ma na niej być zmienia się kilkakrotnie. :-)))
Na szczęście wiem, że mogę zdać się na swoją kreatywność. Tak było i tym razem...
Więcej przeczytacie na sklepikowym blogu. Tam też znajduje się lista sklepikowych materiałów.



Pozostałe materiały: karton studio75, grafiki THE ZOO CREW - Bella BLVD, stemple - Studio Forty, papiery: Laserowe Love, Galeria Papieru, AltairArt, papier czerpany Namaste

Pozdrawiam serdecznie
Aneta

38 komentarzy:

  1. cała menażeria! jak to się tu zmieściło? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, wszystko się nie zmieściło...na kartce. :-)

      Usuń
  2. cóż napisać, karteczka zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna!uwielbiam takie zwierzaki i ciuchcie i w ogóle takie kartki. A to, że to dla dziewczynki to już w ogóle super brawa!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla miłośniczki zwierzaków, więc to rozumie się samo przez się. :-)

      Usuń
  4. Superowa! Mój młodszy też potrafi zamówić sobie konkretną kartkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. U mnie zamawiany jest przede wszystkim tematyka i wybierany główny element, ale zmienia się kilkakrotnie na przestrzeni czasu. :-)

      Usuń
  5. Fantastyczna praca!Serdecznie Cię pozdrawiam -Gosia/Peninia💚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i ślę pozdrowienia od siebie.:-)

      Usuń
  6. Cudna kartka. Wow. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta kartka jest bajeczna, uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super praca i tyle się dzieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Woooow, no poczekaj najpierw obejrzę to przedstawienie i się pozachwycam. Cudnie i ile tego tu...
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak wszystko się nie zmieściło, więc będzie pewno jakaś część druga. ;-))

      Usuń
  10. Fantastyczna, ur5ocza, dziecięca karteczka. Kolorowa, pełna energii i optymizmu :) Córeczka na pewno zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ uroczy zwierzyniec! :) Śliczna praca.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna kartka.
    Te zwierzątka, kolory -bajecznie to wygląda !

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, kolorowa, tyle się na niej dzieję że trudno oderwać oczy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super:)Mam nadzieję, że mojej córeczce też będę takie robić:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacja! Super kolorowa i wesoła kartka :)
    Moja córka woli zamawiać u mnie prace bez okazji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I u mnie bywaja zamawiane bez okazji, ale na każdą okazję musi być specjalna. :-)

      Usuń

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!