Polityka prywatności

23 czerwca 2017

Lato, lato wszędzie / Summer is all around!

Były już soczyste wiosenne zielenie, to teraz czas na słoneczne letnie żółcie, wszak od środy gości u nas najcieplejsza pora roku. Snujecie już jakieś wakacyjne plany?

Ja dzisiaj goszczę na blogu Sklepiku Gosi. Zainspirowana ostatnimi mega ciepłymi dniami, sięgnęłam tym razem po żółte papiery. Wycięłam z nich kolejne warstwy wykrojnikami Elizabeth Craft - kwadraty z przeszyciami.
Kwiaty zrobiłam z resztek papieru do akwareli, a wycięłam wykrojnikami Rosy Dot - Flowers AC3, koloru nabrały dzieki wodnym farbom akwarelowym.
W sklepiku znajdziecie również delikatne matowe pręciki. Są idealne do tych mniejszych kwiatów, ale i do większych pasują wspaniale.
Listę pozostałych materiałów znajdziecie na blogu Sklepiku Gosi. Tam także pokazałam, jak wyglądają poszczególne wykrojnikowe wycinanki.

Pozdrawiam słonecznie!
Aneta

11 komentarzy:

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!