Polityka prywatności

17 kwietnia 2019

Wielkanocne kartki / Easter cards


Dzisiaj pokażę Wam kilka nieskomplikowanych
wielkanocnych kartek, do których
wykorzystałam tekturkowe pisanki Twojej Tekturki.
To także moja dzisiejsza inspiracja dla Kreatywnej pracowni.


Ostatnio pokazałam różowe kwiaty, malowane akwarelami.
Zostało mi ich kilka po ukończeniu projektu, do którego
powstały, więc te najmniejsze ozdobiły moje świąteczne kartki.


Tła zrobiłam wykorzystując resztki białego kartonu, 
różne maski i zielony tusz. Chciałam, aby były delikatne,
lekko zanikające.
 Tekturki pomalowałam akwarelami, które po wyschnęciu
są matowe, jakby kredowe. To daje ciekawy efekt.



Pozdrawiam

19 komentarzy:

  1. Wszystkie śliczne i subtelne. Bardzo lubię takie kartki. Zwłaszcza jeśli muszę ich zrobić dużo. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja generalnie lubię takie proste... :-)

      Usuń
  2. Śliczne takie delikatne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie karteczki urocze. Prezentują się nastrojowo i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kratki przygotowałaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają - proste i na temat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne kartki, uwielbiam minimalizm w Twoim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!