Polityka prywatności

20 marca 2019

Wiosenny layout / Spring layout

Layouty  (inaczej zwane po prostu LO) jakoś rzadko
robię. Gdy zobaczyłam to zdjęcie, zrobione przez mojego Osobistego Męża,
to odłożyłam je właśnie w celu wykorzystania do LO.
Przedstawia pierwszego wiosennego krokusa...
Nie chciałam, aby zdjęcie zginęło wśród nadmiaru ozdobników, 
dlatego przygotowałam delikatną, wiosenną oprawę.
Idealne okazały się papiery i dodatki Craft O'Clock z ostatnich kolekcji.

A motyle bardzo mi się spodobały. I idealnie dopełniły kompozycję,
dodając jej lekkości.

Lista materiałów jest jak zwykle dostępna
na blogu Sklepiku Gosi. To moja dzisiejsza inspiracja. :-)

Pozdrawiam serdecznie

35 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcie i całość oszałamia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny scrap z cudnym zdjęciem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcie rzeczywiście śliczne ,a Ty wspaniale to pokazałaś dzięki wysmakowanym i skeomnym dodatkom. Cudwny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna oprawa dla bardzo pozytywnego zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prada, zdjęcie jest mega pozytywne. Zachwyca mnie nieustannie.

      Usuń
  5. Cudny! Idealnie dopasowałaś wszystko. Podziwiam wycinanie listków. Wczoraj wycinałam gałązkę róży, w trakcie wycinania podarła mi się na 5 kawałków, musiałam sklejać. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, początkowo nie miałam do tego cierpliwości, ale dobra herbata, budzący zaciekawienie film i odpowiednie nożyczki i nie jest źle. ;-)

      Usuń
  6. Śliczna praca. Pięknie pokazuje tego pierwszego krokusa. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne, wiosenne LO :) zatęskniłam za słońcem (u mnie dziś ponuro)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta ponurość to chyba dziś wszędzie...
      Dziękuję za zajrzenie.

      Usuń
  8. WOW, super to twoje LO Aneto !

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna kompozycja, taka lekka i wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna praca, w prostocie siła 😘

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!