Polityka prywatności

20 stycznia 2019

Słodki komplecik urodzinowy / Sweet b-day set

Dzisiejszy komplet powstał z myślą o The Scrappy Sketches, ponieważ jest moją inspiracją do styczniowej mapki. ...która zresztą bardzo mi się spodobała, a w dodatku pozwoliła na wykorzystanie jednego arkusza papieru niemal do ostatniego ścineczka!
Tym razem potraktowałam naszą mapkę niemal dosłownie.

 Wykorzystałam papiery od Studia Tekturek, Craft O'Clock i ScrapAndMe.

 Tekturki pochodzą z Kreatywnej pracowni oraz od Essów-floresów.

 Kartkę zamknęłam w pudełeczku.

 A tak wygląda ono po zamknięciu.

Pozdrawiam serdecznie




27 komentarzy:

  1. Wow, śliczna :) idealnie oddałaś mapkę, a miś pięknie się w pasował w całość i napewno kartka się spodoba obdarowanej osobie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziutka. Przeurocza kartka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny komplecik :) prześliczny

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny komplecik i jaki słodziutki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Witam serdecznie! I dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  5. Przesłodki ten komplecik. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka urocza i słodka karteczka zamknięta w cudownym pudełeczku:) Piękny ten miś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny zestawik. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza, bardzo słodka kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ słodkości! Miś jest przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza praca, a ten misiu słodki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodziutka taka ale bardzo fajna kartka

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna ... i ten kontrast między myszką a papierem bazowym bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kartka, a ten misio uroczy 💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa. Tu i gdzie indziej. :-)

      Usuń

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!