Polityka prywatności

4 listopada 2018

Bożonarodzeniowe kartki / Christmas cards

Mamy listopad, a to oznacza, że czas najwyższy zabrać się za robienie bożonarodzeniowych kartek. Tym bardziej, że na blogu Sklepiku Gosi ruszyło właśnie wyzwanie#26 pt. "Kartki bożonarodzeniowe".
Ja przygotowałam ich tym razem aż 7.

Bardzo spodobały mi się aniołki Craft O'Clock i to one są główną ozdobą moich świątecznych kartek. I przyznam się, że w tym roku miały być one w tradycyjnych kolorach, a wyszło jak widać... :-))
T to, czego nie widać, to to, że włosy aniołków, rąbki ich ubrań i krawędzie skrzydełek, a także dachy domów pięknie błyszczą.
Napis to gumowy stempel ze Świata Stempli.

Te pierwsze trzy kartki to maleństwa, mają zaledwie 10,5 x 13,5 cm.




Kolejne są już pełnowymiarowe, tj. mają 10,5 x 15 cm.

Aby wszystko było poprawnie politycznie, są też anielice. :-))

Zapraszam do wspólnej zabawy!


Pozdrawiam jesiennie
Aneta




34 komentarze:

  1. Cudowne, urocze kartki. Bardzo mi się podobają 💕

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kartki, aniołki rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Proste i piękne!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Proste ale mają swój urok, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, wychodzę z założenia, że nie wszystkie muszą być przestrzenne. :-)

      Usuń
  5. Słodkie i urocze karteczka...muszę w końcu się też zabrać za świąteczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, ja nadrabiam właśnie zaległości. O tej porze zazwyczaj miałam już większość z nich zrobioną...

      Usuń
  6. Cudowne w swej prostocie, super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyszły. Ja muszę pomyśleć o kartkach. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne sa :) też już pocięlam te aniołki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kartki:) Też kupiłam te aniołki :) Ale jeszcze za świąteczne kartkowanie się nie zabrałam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniołki są fantastyczne! Zrobiłaś dla nich śliczną oprawę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uznałam, że są tak piękne, że więcej nie trzeba. :-)

      Usuń
  11. Te aniołki są prześliczne i nie potrzebują już wielu dodatków. Piękne kartki

    OdpowiedzUsuń
  12. Boskie! Aniołki są słodziutkie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne karteczki, takie pełne uroku! Aniołki wspaniale prezentują się jako akcent świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!