Polityka prywatności

21 lipca 2017

Urodzinowy tag / Birthday tag

Zapraszam was do obejrzenia mojej kolorowej inspiracji dla Sklepiku Gosi. Tym razem jest to urodzinowy tag. Mediowy, ponieważ znowu postanowiłam poeksperymentować. :-) Tło pokolorowałam więc akwarelkami w płynie -  Renesansami, które mają bardziej intensywne kolory, za co baaaardzo je lubię. Nie zabrakło także embossingu na gorąco i stemplowania. Brzegi taga potuszowałam ciemnozielonym tuszem LM.
*
It's time for my inspiratoins for Sklepik Gosi. This time I prepared a gift tag for my friend's birthday.
I used different mixed-media to create it, so there is watercoloured background, hot embossing dots and inking.You can see also crackle accents on the balloon chipboard.



Kwiaty to mój ostatni nabytek Heartlelt Creations. Jak powstały, przeczytajcie na sklepikowym blogu. Tu zdradzę tylko, że je z kolei pomalowałam delikatnie Ecolinami. Listki i napis pochodzą z tego samego zestawu stempli.

Wśród kwiatów dojrzycie urodzinowe babeczki z kremem.
Ostatnio wykorzystuję w swoich pracach nagromadzone paski papierów oraz resztki pozostałe z innych prac. Te ciasteczka powstały głównie z nich, choć dodałam też papiery Papierowego Potwora (znacie?).

W moim poście na sklepikowym blogu znajdziecie więcej szczegółów oraz listę sklepikowych materiałów. Zapraszam do zajrzenia!


Aneta

19 komentarzy:

  1. W pierwszej chwili - zanim nie doczytałam - myślałam, że babeczki to.. słoiczki z miodem :P Tag bardzo soczysty - ładne, intensywne kolory. Najbardziej podobają mi się kwiaty - piękne! :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... Ciekawe...
      Dziękuję za odwiedziny. :-)

      Usuń
    2. Misie to mają jedynie słuszne skojarzenia ;-DDD
      Kto kocha lody od razu widzi lody!

      Usuń
    3. Głodnemu chleb na myśli? :)))

      Usuń
  2. Sliczny tag a kolorystyka mnie oczarowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Apetyczne babeczki, a kwiaty wyglądają po prostu świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anetko, karteczka po prostu śliczna.... nie jestem tym zaskoczona, bo wszystkie Twoje kartki zawsze bardzo podobają mi się :)
    Ściskam serdecznie, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za tak miłe słowa.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!