Polityka prywatności

2 marca 2017

Wiosenna inspiracja / Spring Inspiration


Dzień dobry!

Mam nadzieję, że i wy możecie cieszyć się pięknym słońcem, które postanowiło nas trochę porozpieszczać ostatnimi dniami (dając jednocześnie do zrozumienia, że czas już najwyższy umyć szyby... ;)).


Mnie zainspirowało ono do stworzenia wiosennego kompletu, czyli urodzinowej kartki w pudełku. Odkąd sama zaczęłam robić foamiranowe kwiaty, coraz częściej moim kartkom towarzyszą pudełka. :-)


Do wykonania kartki i ozdobienia pudełka wykorzystałam papiery UHK Gallery z najnowszej kolekcji - Provence. Jasna zieleń i delikatne fiolety kojarzą mi się z wiosną - z łąkami pełnymi krokusów, które zapamiętałam z dzieciństwa.
W zestawie UHK znajdziecie także śliczne grafiki i właśnie jedną z nich - ptaszka - postanowiłam tutaj wykorzystać. 


Kwiaty zrobiłam z białego foamiranu, który zabarwiłam tuszami pigmentowymi Latarni Morskiej. Przyznam się wam, że nie przypuszczałam, iż kiedykolwiek wrócę do tych tuszów, ale w tym przypadku wydają mi się one najlepsze! Kolory można dowolnie mieszać ze sobą, uzyskując bardzo ciekawe odcienie.

Kończę już gadanie, zapraszam do obejrzenia mojej inspiracji.







W Sklepiku Gosi znajdziecie: foamiran na ciepło w kolorze białym i fioletowym, tusze Latarni Morskiej, taśmę dwustronną, klej w pisaku, klej na gorąco, wykrojniki Rosy Dot - małe i duże kwiaty oraz listki Tattered Lace.

Pozostałe materiały: najnowsza kolekcja papierów UHK Gallery - Provence, dla Ciebie- Filigranki, motylki - I-Kropka, ćwiek - Dolina Tęczy, perełki w płynie - Nellie's i Ranger, glossy accents - Ranger, Distress Ink - Ranger.

Pozdrawiam serdecznie!
Aneta


12 komentarzy:

  1. Przepiękna kartka zapakowana w przepiękne pudełko.Zachwyciła mnie i kompozycja i kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cieszy mnie bardzo, że ci się podoba. :-)

      Usuń
  2. Piękny komplet z cudownymi kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super kompozycja a kwiaty cudne w tej nasyconej zielenii... wiosennie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...bo ja wyglądam już wiosny. Z utęsknieniem. :-)

      Usuń
  4. Piękny komplet. Kwiaty rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fiolet i zielony bardzo lubię takie połączenie, a w tym wydaniu śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!