Zawsze mile widziani zaglądacze

8 sierpnia 2016

Dla Magdy / For Magda

Imieninowa dla nastolatki.
Moje kwiaty z papieru czerpanego barwionego płynnymi akwarelami.

PS. Cóż, ja uważam, że nie zawsze muszę być w zgodzie z obowiązującymi trendami, czyli nie wszystko musi być popaćkane mgiełkami czy farbami... Warto chodzić własnymi ścieżkami, a czasami nawet płynąć pod prąd.:-)

*
For name day for a teenage girl.
My flowers made from handmade paper and coloured with liquid  watercolours.



Materiały / Supplies:
baza 15 x 15 cm - studio75
papier UHK Gallery
papier My Mind's Eye
skrawki papieru GP (zielone)
czerwony karton
grafika - Joy! crafts
papier czerpany Namaste
płynne akwarele - Renesans


Zgłaszam ją na sierpniowe poszukiwania Fana papieru czerpanego Namaste




16 komentarzy:

  1. Świetna kompozycja! Urocza karteczka dla nastolatki😊 pozdrawiam cieplutko ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna i radosna :)
    Ja też nie chlapię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się, najważniejsze to działać w zgodzie ze sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dołączam do klubu niepaćkającego :) Kartka super - te obrazki to stemple, które sama kolorujesz? Bo chyba mi umknęła ta informacja, jeśli była. Bardzo mi się podobają te obrazki u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym umieć tak ładnie kolorować. :-)Te obrazki są z takiej małej książeczki z grafikami Joy!

      Usuń
  5. I bardzo dobrze, że nie ciapkasz i nie chlapiesz. To raczej nie w moim stylu, wolę zdecydowanie takie karteczki jakie Ty prezentujesz :) Świetną jest, te kwiatki robisz super. A do tego bardzo fajne te literki, masz super wykrojnik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ten alfabet dorwałam kiedyś na bazarku i jestem z niego bardzo zadowolona.

      Usuń
  6. co do ostatniego- zgadzam się w całej rozciągłości!
    własne ścieżki są najlepsze ;-D

    akwarelki rządzą! ;-DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, akwarelki rządzą! I aż nie mogę się doczekać, kiedy znów sobie nimi pomaluję... po dłuższej przerwie...

      Usuń
  7. dziekujemy za wspolna zabawe w fana papieru czerpanego Namaste :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No i właśnie...ciapania, chlapania, tez raczej nie jestem z tych, ale jednak ulegam trendom i czasem mi się zdarza, ale rzadko
    Kartka urocza, te kwiatki mają coś w sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, czasami gdy coś robię, to "ciapnięcie" mi pasuje do stylu kartki, ale nie za każdym razem...

      Usuń

Dziękuję za poświęconą mi chwilę!

Thank you for stopping by on my blog!