Obserwatorzy

16 maja 2016

Po warsztatach / After cardmaking workshops


W sobotę byłam na warsztatach prowadzonych przez Dorotę Kopeć. Była to okazja do pomediowania, a przede wszystkim - dla mnie -  do spróbowania  nowych rzeczy.
 Bawiłam się między innymi farbkami Ecoline, które bardzo mi się spodobały, ponieważ  dają naprawdę dużo możliwości. I nie zasychają w dozownikach, jak mgiełki. I są łatwiejsze do opanowania... Mogłabym tak wymieniać bez końca, a to chyba oznacza, że się w nich zakochałam. ;-))
Miałam też okazję po raz pierwszy spróbować embossingu na gorąco, co cieszy mnie tym bardziej, że dowiedziałam się o co w tym chodzi i z czym to jeść. :-)
Ale koniec gadania, a raczej pisania - oto co stworzyłam.

To jedna z dwóch kartek (druga czeka jeszcze na ukończenie).

Tag stał się tagiem urodzinowym.

A serduszko zawisło w naszym pokoju. Jest najbardziej minimalistyczne ze wszystkich warsztatowych prac, ale nie chciałam nic więcej do niego dodawać.

Cieszę się, że mogłam spędzić tych kilka godzin tak kreatywnie. I oswoić się z mediami, których dotąd nie znałam, a przy okazji dowiedzieć się wielu baaardzo przydatnych rzeczy od Doroty.

12 komentarzy:

  1. o tak, warsztaty niosą za sobą wiele wartości dodanych, nie tylko wiedzę ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłe towarzystwo to rzecz oczywista, więc nawet nie wspominam! :-)

      Usuń
  2. Piękne prace! Ale w sumie na warsztatach z Dorotą tylko takie powstają :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. No i pięknie wyszło...wszystko .... a kto się rozwija ten idzie do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Po tych warsztatach mam wrażenie, że urosłam kilka centymetrów. Nauczyłam się naprawdę dużo! :-)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za mile słówko!

      Usuń
  5. Piękne prace zrobiłaś. Warsztaty to świetna sprawa. Oprócz tego że miło spędza się czas to dodatkowo jeszcze można takie fajne rzeczy zrobić. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! I ma się wrażenie, że ten czas leci za szybko... :-)

      Usuń
  6. Kolejne dowodyna to, że warto brać udział w warsztatach - przeważnie świetne towarzystwo i cudne prace powstają, a to czego się dowiesz i nauczysz to Twoje. Fajnie, że zaznajomiłaś się z mediami :) pierwsze prace świetne, czekam na kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci bardzo za tak miłe słowa, Aneto! Kolejne prace pojawią się niedługo. :-)

      Usuń

Z każdego pozostawionego przez Was słowa cieszę sie ogromnie.
I dziękuję za nie!

I'm over the moon when you are stopping by here. Thank you!