Polityka prywatności

26 listopada 2015

Aniołki wracają / Angels come back

Jak pisałam w jednym z pierwszych postów ze świąteczna kartką, u mnie w tym roku rządzą bożonarodzeniowe aniołki.  Oto kolejne. 

As I have written in one of my first post with Christmas card,  angels are the main theme of my Christmas cards this year.
Here is next card with them.




Wykorzystałam:
papiery Magiczny czas - studio75
czerwona baza - Rapakivi
biały karton - studio75
aniołki- Craft & You Design
napis - Agateria
perełki w płynie - Nellie's
wykrojniki: Craft&You Design, Marianne Design
oraz Tonic Studio
jarzębina

17 komentarzy:

  1. Piękna świąteczna kartka,aniołki są śliczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bardzo mnie cieszy, że się podoba. :-)

      Usuń
  2. Aniołki słodko wpasowałaś w karteczki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka, a aniołki wyglądają uroczo w tej kompozycji :DDD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jakos tak same się tam wkomponowały. :-)

      Usuń
  4. Śliczna, nietypowa, ale bardzo świąteczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna, bardzo świąteczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. W końcu sięgnęłam po typowo świąteczne kolory. :-)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!