Zawsze mile widziani zaglądacze

6 czerwca 2015

BGC # 69 - Cards only! / Wyłącznie kartki

Jak wam mija dłuuugi weekend?
Jeżeli macie trochę wolnego czasu i napad weny, to zapraszam na najnowsze wyzwanie na blogu Beyond Grey Challenges.  Nie jest ono skomplikowane: trzeba po prostu zrobić kartkę. Tematyka, kształt, kolor, dodatki są dowolne.  Only sky is the limit!

U mnie ostatnio rządzi Gorjuss. W ramach wieczornego relaksu pomalowałam kilka obrazków - między innymi te poniższe. Idealnie wpasowały się w urodzinowe kartki, które są moją inspiracją w BGC#69.

Pierwsza kartka jest nieskomplikowana, w delikatnych pastelowych kolorach i z szaro-czerwoną dziewczynką.



Moja druga propozycja to zielona kartka heksagonowa.  Tym razem dziewczynk aubrała zielono-niebieską sukienkę.
Uwielbiam tę zabawę stemplami i kolorami!


Materiały:
biały karton - studio75
papier Groszek - AltairArt
papier Milk&Honey - AltairArt
czerwony karton - Tchibo
zielony papier czerpany Namaste
motylki - AltairArt
czarny Archival Ink
stemple - Santoro, Agateria i Świat Stempli
markery Docraft Artiste
kryształki Prima
perełki samoprzylepne
ćwiek Dolina Tęczy

Jeszcze raz zachęcam do zabawy z nami!
Miłej reszty weekendu!

Aneta

26 komentarzy:

  1. Urocze kartki, a może się skuszę i cos niecoś tam zgłoszę, pomyślę, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do wspólnej zabawy! :-)

      Usuń
  2. Bardzo fajne karty. Ten stempel z dziewczynką jest silikonowy? Jak to w ogóle od "środka" wygląda? Mogłabyś mnie oświecić. Bo chciałam sobie podobny kupić, ale nie wiem czy będę potrafiła takim operować. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gumowy stempel Gorjuss Santoro. Obecnie można je kupić w kilku sklepikach internetowych. Są różne - to tylko jeden z wielu. A jeżeli chodzi o resztę, to jest wiele kursów w internecie. :-)

      Usuń
  3. Świetne prace. Dziewczynka mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie kartki sa rewelacyjne ! Bardzo mi sie podobaja. Pozdrawiam pracowniapatrycjiicks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne są! :) Dziewczynka jest zachwycająca :) Jestem pełna podziwu dla pomysłu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Dziewczynka i mnie zachwyciła i to bardzo. Obecnie to mój ulubiony stempel. :-)

      Usuń
  6. Twoja karteczki są bardzo oryginalne i wyjątkowo pozytywne :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba. :-)

      Usuń
  8. śliczne! ale pierwsza to dla mnie nr1! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Nr 1 to tak naprawdę moja pierwsza z tą dziewczynką i mam do niej sentyment niezwykły, więc cieszy mnie tym bardziej, że się podoba.

      Usuń
  9. Piękne kartki!!! Ten stempel jest uroczy i fantastycznie go pokolorowałaś :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję! Wciąż się uczę i nadal eksperymentuję...

      Usuń
  10. świetne kartki a stempel wyszedł super. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. urocze dziewuszki
    mimo, że ja taka pastelowa, ta druga bardziej się do mnie uśmiecha :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudności, ślicznie to wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Od niedawna i ja jestem fanką laleczek Gorjuss :) Świetnie pokazałaś jak za pomocą jednego stempla można osiągnąć tak różny efekt. Pierwsza karteczka jest spokojna, stonowana, zaś druga bardzo energetyczna. Super!

    OdpowiedzUsuń

Z każdego pozostawionego przez Was słowa cieszę sie ogromnie.
I dziękuję za nie!

I'm over the moon when you are stopping by here. Thank you!