Polityka prywatności

15 kwietnia 2015

Wiosna - ach, to Ty!

Dzień dobry wszystkim!
Wiem, trochę mnie tu mało w tym miesiącu,  mam jednak sporo różnych zajęć. Także scrapowych - ale na razie nie mogę Wam pokazać co zmajstrowałam/majstruję. :-)
Mam dla was za to wiosenną karteczkę ze zrobionymi przeze mnie kwiatuszkami.

Good morning/afternoon!
I'm posting less this month, but I have really a lot to do. I'm preparing also bigger projects, which I will show you in a while.
Yet today I have spring card without sentiment for you. I've made these small flowers with my  own hands.





zdjęcia/ photos: B.Kurek


A zgłaszam ją na wyzwania/ I'm linking my card to:

- kwietniowe wyzwanie studio75
Zainspirowały mnie kolory i kwiaty z poniższej tablicy inspiracyjnej.


I banerek do tego wyzwania


-challenge#254 - NO Sentiment at Sentimental Sundays


Użyłam/My supplies:
biały karton studio75 - jeżeli robię nietypowe bazy, to tylko z niego :-)
papier kraftowy Tchibo
arkusz z zestawu "Sercem malowane" od Lemoncraft
paski (różowy i zielony) z Galerii Papieru
grafika z "Making Cards Magazine"
perełki do przyklejenia
dziurkacze i wykrojniki

Miłego dnia! / Have a nice day!
Aneta

30 komentarzy:

  1. Karteczka jest przepiękna !!!
    No i ładny stempelek się znalazł.
    Powodzenia w wyzwaniach.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Ostatnio uwielbiam takie kolory, chyba czuję wiosne w powietrzu i to mocno.
      Tym razem to nie stempelek, a grafika z gazetki dla pasjonatów robienia kartek... :-)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Radośnie, wiosennie, optymistyczniew :) powodzenia w wyzwaniach... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! dopadły mnie ostatnio wiosenne klimaty, więc to są tego konsekwencje. :-)

      Usuń
  3. Ależ optymistyczna kartka, cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Reniu! ...po prostu wiosna w sercu. ;-))

      Usuń
  4. Pięknie,pastelowo,wiosennie,cudnie po prostu.widac ze masz wiosnę w sercu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Taaak! wiosna u mnie na calego - choć nie zgadza się to do końca z tą za oknem. :-))

      Usuń
  5. Śliczna kartka, bardzo fajna jest ta zieleń, jest tak radośnie, wiosennie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ wiosenna kartka! Śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oj , jaki słodziaśny! :-D
    a ja się chyba zapłaczę jak wreszcie będę musiała pociąć te papierki ;-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też cięłam ze łzami w oczach. Są rewelacyjne!

      Usuń
  8. Piękne papiery, słodki misiek i kwiatki- super kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urzekająca karteczka :) A misio to piękny akcent :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful gate fold card, I love your beautifully colored image and how you mounted it with the lacy border! Thanks for sharing with us at Sentimental Sundays this week!

    AJ ~ DT Sentimental Sundays

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, AJ. I didn't colour the image this time, but I like it too.

      Usuń
  11. How I would love to be the recipient of this beautiful card!!! Thanks for joining us at Sentimental Sundays.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna karteczka :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Studia 75 :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!