Polityka prywatności

15 lipca 2014

Różne odcienie niebieskiego / Shades of blue


Znowu bawiłam się akwarelami. Tym razem pokolorowałam cudowny stempel ScrapBerry's. Znalazłam idealny papier, szukam jeszcze tuszu, który nie będzie się rozmazywał...

I played with the watercolours again and I painted amazing stamp by Scrapberry's this time.


zdjęcia/photos: B.Kurek

Materiały / Used supplies:
white cardstock
Pastels - UHK Gallery
papier with dots - docrafts
ScrapBerry's stamp
 leaves - chipboard - Craft Fun
watercolours
adhesive crystals

I enter my card to City Crafters Challenge Blog - Week#220 - Chipboard Challenge


24 komentarze:

  1. ale cudna sukienka Ci wyszła i kartka bardzo delikatna i z klasą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie jest idealnie, dopiero rozpracowuje technikę malowania, ale mam nadzieję, że będzie już tylko lepiej. :-)
      Dziękuje za odwiedziny!

      Usuń
  2. Wspaniała kartk,a genialny stempel. No i pięknie pomalowany!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stemple Scrapberry's podbiły moje serce. Jak będę miała więcej wolnego czasu, to pomaluję inne. :-)

      Usuń
    2. Dziękuję za zajrzenie! :-)

      Usuń
  3. Piękna, delikatna praca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zwykle -eksperymentuję. :-)
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam!

      Usuń
  4. Super kartka - pięknie pokolorowałaś stempelek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Metoda prób i błędów się kłania. Jak troche poćwiczę, to będzie lepiej. :-)

      Usuń
  5. What a beautiful card!! Thanks you so much for sharing your talent with us at CCCB :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for stopping by and your comment, Charlene! I didn't play at CCCB for a long time. :-)

      Usuń
  6. This is really beautiful!! Thanks so much for playing along at CCCB!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kartka!
    Spróbuj tuszu Archival Ink- jeszcze nigdy mi się nie rozmazał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny oraz radę. Na pewno spróbuję! :-)

      Usuń
  8. Przepiękna kartka!! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu City Crafter Challenge!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziękuję za zajrzenie na mojego bloga!

      Usuń
  9. Thank you for stopping by, Kirsty!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyróżnienia :) Hurrraaaa

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!