Zawsze mile widziani zaglądacze

15 lipca 2014

Różne odcienie niebieskiego / Shades of blue


Znowu bawiłam się akwarelami. Tym razem pokolorowałam cudowny stempel ScrapBerry's. Znalazłam idealny papier, szukam jeszcze tuszu, który nie będzie się rozmazywał...

I played with the watercolours again and I painted amazing stamp by Scrapberry's this time.


zdjęcia/photos: B.Kurek

Materiały / Used supplies:
white cardstock
Pastels - UHK Gallery
papier with dots - docrafts
ScrapBerry's stamp
 leaves - chipboard - Craft Fun
watercolours
adhesive crystals

I enter my card to City Crafters Challenge Blog - Week#220 - Chipboard Challenge


25 komentarzy:

  1. ale cudna sukienka Ci wyszła i kartka bardzo delikatna i z klasą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie jest idealnie, dopiero rozpracowuje technikę malowania, ale mam nadzieję, że będzie już tylko lepiej. :-)
      Dziękuje za odwiedziny!

      Usuń
  2. Wspaniała kartk,a genialny stempel. No i pięknie pomalowany!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stemple Scrapberry's podbiły moje serce. Jak będę miała więcej wolnego czasu, to pomaluję inne. :-)

      Usuń
    2. Dziękuję za zajrzenie! :-)

      Usuń
  3. Piękna, delikatna praca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zwykle -eksperymentuję. :-)
      Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam!

      Usuń
  4. Super kartka - pięknie pokolorowałaś stempelek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Metoda prób i błędów się kłania. Jak troche poćwiczę, to będzie lepiej. :-)

      Usuń
  5. What a beautiful card!! Thanks you so much for sharing your talent with us at CCCB :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for stopping by and your comment, Charlene! I didn't play at CCCB for a long time. :-)

      Usuń
  6. This is really beautiful!! Thanks so much for playing along at CCCB!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kartka!
    Spróbuj tuszu Archival Ink- jeszcze nigdy mi się nie rozmazał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny oraz radę. Na pewno spróbuję! :-)

      Usuń
  8. Przepiękna kartka!! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu City Crafter Challenge!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dziękuję za zajrzenie na mojego bloga!

      Usuń
  9. Thanks is pretty, thanks for sharing with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for stopping by, Kirsty!

      Usuń
  10. Gratuluję wyróżnienia :) Hurrraaaa

    OdpowiedzUsuń

Z każdego pozostawionego przez Was słowa cieszę sie ogromnie.
I dziękuję za nie!

I'm over the moon when you are stopping by here. Thank you!