Polityka prywatności

30 lipca 2014

Dwa pudełka / Two boxes

Witam serdecznie!
W lipcu skupiłam się głównie na albumach, ponieważ postanowiłam (i dopięłam swego) posegregować nasze rodzinne zdjęcia. Powstało też kilka kartek, które pokazałam. Ale to nie wszystkie moje projekty.
Zrobiłam takie oto pudełko na imieninowe czekoladki, wykorzystując kolejny arkusz z fantastycznego zestawu Gardenparty.Dodałam do niego tylko distress (vintage photo) oraz niebieską miętą wstążkę (z Florabelli ).


Hello!
I made mainly albums this months, because I printed our photos and wanted to put them on the right place. I created also a few cards for different occasions. But that's not all. I made a box for the box of chocolates using another sheet of paper from Tilda's Gardenparty set. I added only distress ink (vintage photo) and a blue ribbon.



Klapkę w środku ozdobiłam dziurkaczem.
I used a puncher to embellish the flap inside.
zdjęcia/photos: B.Kurek

A ze skrawków powstało takie oto pudełeczko na magnes na skarby mojej córeczki. Tylna ścianka i wieczko to papier UHK Gallery. Magnes pochodzi ze studio75, a ozdobne kółeczko z kolekcji Sew Lovely od docrafts.

One fantastic piece of the sheet left and I made a small box for my daughter's treasures. I added the UHK Gallery paper and a small round plastic circle Sew Lovely by docrarts. I used also magnetic sheet from studio75.



zdjęcia/photos: B.Kurek

Do zobaczenia - już w sierpniu!
See you in August!
Aneta

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Thank you for your comment, Shylaa. Nice to have you here!

      Usuń
  2. Piękne pudełeczka! Czekoladownik bardzo pomysłowy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tak sobie powstawał - bez żadnego wzoru, więc tym bardziej jestem z niego dumna. :-)

      Usuń
  3. Genialny pomysł na super pudełko. Piekny czekoladownik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego tak lubię te najprostsze pomysły i rozwiązania. :-)

      Usuń
  4. Oba pudełka są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne pudełeczka, rzeczywiście do tak pięknych papierów wcale nie trzeba dodatków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że się zgadzamy w kwestii tych papierów. Ja jestem nimi urzeczona. I żałuję, że wyłowiłam tylko jeden zestaw. :-)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!