Polityka prywatności

4 czerwca 2014

Patchwork


Dobry wieczór!
Zrobiłam kolejną kartkę urodzinową - tym razem wykorzystałam wskazówki do ogłoszonego przez I-Kropkę wyzwania#11 - PATCHWORKOWO. 



Good evening!
I prepared another birthday card using the tips of the challenge #11- PATCHWORKOWO at the I-Kropka blog.



zdjęcia/photos:B.Kurek


Użyte materiały/ Supplies I used:
kremowa baza - Anita's
papier pasteLove 01 - I-Kropka
akrylowy stempel - Świat Stempli
Distress Ink - vintage photo
tusz pigmentowy - Latarnia Morska
samoprzylepne perełki
kwiaty sweetheart
taśma piankowa
taśma dwustronna

I jeszcze banerek




18 komentarzy:

  1. lubię kropeczki! a tu ich dużo :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wygrzebałam resztki papierów I-Kropki. :-)

      Usuń
  3. I like this wonderful creation!
    Liebe Grüße

    OdpowiedzUsuń
  4. I like this wonderful creation!
    Liebe Grüße

    OdpowiedzUsuń
  5. genialnie to wymyśliłaś, podoba mi się ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Pomysł ewoluował w trakcie powstawania kartki. :-)

      Usuń
  6. Świetna :)) Fajny układ, wyszła super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Troszeczkę się pobawiłam formą. :-)

      Usuń
  7. Super kartka - świetnie wszystko poukładałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki niebanalny ten patchwork, inny niż pozostałe i taki... taki ciepły, radosny.

    OdpowiedzUsuń
  9. The beads give a very elegant touch to the card! Beautiful design, very original!
    Crafty hugs,Ileana

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!