Polityka prywatności

14 maja 2014

Specjalnie dla Ciebie/ Especially for you

Przygotowuję kartki dla znajomych, z którymi spędziłam większość weekendów w ciągu ostatnich dwóch lat. Chcę im podziękować za ten fantastyczny czas, który spędziliśmy razem.
 Część kartek już pokazałam, nie zaznaczając okazji, ale tym razem postanowiłam o tym napisać. Wartościowi ludzie potrafią wzbogacić nasze życie w sposób niewyobrażalny!

I'm preparing cards for my friends from language classes. We've spent togheter almost every weekend during last 2 years. It was great time with amazing people!
I showed you a part of the cards already. This is the next one.



zdjęcia/photos: B.Kurek

Materiały / Supplies:
white card
Floral Fantasies - Hunkydory Crafts (Making  Cards Magazine)
adhesive crystal stones - Papermania
doulbed - sided tape
foam tape

Zapomniałam zupełnie pochwalić się moim miejscem w Top3 w wyzwaniu Sentimental Sundays za kartkę w stylu CAS

Podgląd

14 komentarzy:

  1. Kartka słodka a wyróznienia szczerze gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te papiery mi się baaardzo spodobały. :-) Bardzo dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie dziwię się, że papiery Ci się podobają są cudne,,,,,gratuluję wyróżnienia, i masz rację co do ludzi....mam trochę zaległości w blogowaniu ale widzę u Ciebie fantastyczne prace - nie wiem czy mówiłam, ale podoba mi się Twój styl:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękna i elegancka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kwiaty są cudne, prawda?
      Dziękuję za odwiedziny.

      Usuń
  5. Gorgeous flowers on beautiful percalle paper!
    Ileanaxxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for stopping by, Ileana. I like this paper, too. :-)

      Usuń
  6. Lovely card, so pretty :o) Hugs, Lisa x

    OdpowiedzUsuń
  7. So SO so lovely ! I really like the simplicity of it

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!