Polityka prywatności

25 marca 2014

Wiosenne mini-pudełeczko


Moja miłość do kartek typu pop-up box card trwa. Dzisiaj pokażę Wam jeszcze kolejną taką kartkę - w wiosennych kolorach i z mnóstwem kwiatów. Okazało się, że idealnie wpisuje się w wyzwanie nr 6 w Craft Barze, czyli wiosenno-wielkanocną wykreślankę. 
Użyłam dwóch różnych papierów: białego kartonu jako podstawy oraz dwóch różnych arkuszy z zestawu Deszczowa piosenka Galerii Papieru.A znalezione przeze mnie słowa to: paski, niebieski, wstążka, stempel, zieleń, ćwiek(i), perełki (ja użyłam takich w płynie), motyl (jeden malutki usiadł na zielonej trawce).



Wykorzystane materiały:
biały karton - Artimeno
papiery z zestawu Deszczowa piosenka - Galeria Papieru
bordowy papier - Tchibo
ćwiek z zestawu Me to You
niebieska wstążka
perełki w płynie Nellie's
gumowy stempel - Galeria Rae
papierowe róże
liście scrapki
taśma dwustronna
taśma dystansowa
dziurkacz brzegowy -  dpcraft


I jeszcze banerek - wykreślanka:

9 komentarzy:

  1. Bardzo fajna wiosenna i kwiecista praca. Dziękuję za udział w moim craftbarowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna ukwiecona praca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zainspirowana różami, które widziałam w witrynie mijanej kwiaciarni. :-)

      Usuń
  3. Piekne te roze, wspaniala praca, bardzo...pachnąca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealnie pasowały mi do tego pudełeczka. :)

      Usuń
  4. Śliczna....też uwielbiam ten papier:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Te papiery są idealne do wiosennych prac. :-)

      Usuń

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!