Polityka prywatności

30 stycznia 2014

Zakładka do książki

Jestem molem książkowym, przyznaję się dobrowolnie. Zawsze mam jakąś książkę w torebce. Mogę zapomnieć zabrać ze sobą telefon, ale książki - nigdy! :-)  Dlatego też postanowiłam zmierzyć się z 
wyzwaniem# 24 - Zakładka do książki, ogłoszonym przez scrapek.pl. 
Zrobiłam fioletowo-różowo-brązową zakładkę z perłowymi dodatkami. Brązowe kwiaty namalowałam wykorzystując maskę jaka powstała po wycięciu dziurkaczem tych fioletowych.




zdjęcia: B. Kurek


Wykorzystane materiały:
papier Magiczne chwile - Piątek trzynastego
papier Love story - Galeria papieru
pasek papieru Snakeskin - AltairArt
papier o perłowym połysku
Distress Ink Vintage photo - Tim Holtz
perełki samoprzylepne
perełki w płynie Nellie's
papierowy sznurek
delikatnie różowe koraliki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!