Polityka prywatności

5 stycznia 2014

Coś nowego...

Są dwa takie ciepłe styczniowe dni, w których wnuki wyrażają swoją wdzięczność dziadkom. Kilka dni temu zaprezentowałam kartkę na Dzień Babci, a dzisiaj pokażę świeżo wyczarowany przeze mnie komplet: kartkę dla Babci i dla Dziadka.
Po raz pierwszy zrobiłam pudełka na kartki, po raz pierwszy także używając tablicy do bigowania (świetna rzecz, jak się okazuje!).
Zestaw powstał na zamówienie i mam nadzieję, że się spodoba...









wszystkie zdjęcia w poście: B. Kurek


Wykorzystane materiały: 
papiery z zestawu Fioletowe Fiołki - Galeria Papieru
papier Zimowa opowieść 05- Galeria Papieru
papierowe kwiaty- kwiaty wiśni, róże, niezapominajki
liście róży
perłowe pręciki - duże i małe
błękitna wstążka
złota wstążka
złoty tusz pigmentowy - docrafts
taśma dwustronna -
klej w długopisie Stick it! - docrafts
Używałam także zestawu dziurkaczy oraz bigownicy Martha Stuart

3 komentarze:

  1. Dziękuję. Wygląda na to, że to dopiero początek robienia kartek babciowo-dziadkowych. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale nie widać, że to pierwsze pudełka - prezentują się jak należy. Polubiłam robienie pudełek odkąd mam tablicę do bigowania, więc świetnie rozumiem Twoje zadowolenie z pracy z tablicą. Ja robię pudełka dwuczęściowe, ale jak pooglądałam Twoje, to nabrałam ochoty, żeby coś zmienić w tym zakresie :) Miłego kartkowania dla babć i dziadków!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdę mówiąc, robiąc je nie wzorowałam się na niczym innym - wzięłam do ręki papier, zaczęłam zaznaczać linie i jakoś samo wyszło. :-)
    Dziękuje za wizytę tutaj. :-)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!