Polityka prywatności

5 grudnia 2019

Grudniowa mapka TSS

Ostatnio nie zawsze zdążam z inspiracjami dla
The Scrappy Sketches, ale przed grudniowym wyzwaniem
 mocno się sprężyłam. Dzisiaj rusza nowe - ostatnie w tym
roku - wyzwanie z naszą mapką. Zapraszam do zabawy!
Ja przygotowałam tym razem zupełnie nieświąteczną
kartkę. Prawda, że jest trochę wiosenna?
A na pewno jest imieninowa! Na taką właśnie okazję powstała.
Oczywiście, zrobiłam ją na podstawie TSS-owej mapki.
...która spodobała mi się chyba najbardziej ze wszystkich
tegorocznych mapek!

A oto wspomniana powyżej mapka.
Zapraszam was do własnej jej interpretacji.
Może znajdziecie czas pomiędzy sprzataniem, gotowaniem
i pieczeniem pierniczków?




Pozdrawiam serdecznie



24 komentarze:

  1. Fajna interpretacja mapki. Cudna kartka. Misiaczek uroczy, aż chce się go przytulić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo wiosenna! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I też zatęskniłam za wiosną, gdy ją robiłam.

      Usuń
  3. Ciekawa mapka, fajny układ i bardzo przyjemna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ słodki misiek, fajna, wesoła karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna kartka :) Podoba mi sie zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka, ten róż daje po oczach ale całość wyszła bardzo ok. A misiaczek przeslodki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna interpretacja mapki, kartka wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kartka! Misio przeslodki! Całość prezentuje się cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna interpretacja mapki

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodki misio :) cudowną prace wykonałaś do mapki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie zinterpretowana mapka - misiak powalająco słodki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna kartka, cudowne kolory, bardzo mi się podoba 💕

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!