Polityka prywatności

16 grudnia 2018

Wymiankowe tagi

Ciągle zapominam o ich sfotografowaniu, chociaż codziennie je podziwiam!
Dzisiaj w końcu to zrobiłam!

Oto one - tagi od Marty i Marleny ( w tej kolejności). Czyż nie są piękne?

 Od Marleny otrzymałam tag z pięknymi świątecznymi życzeniami! Raz jeszcze dziękuję! Do niego dołączone były scrapowe przydasie i pyszna herbatka.

Tag od Marty jest super-mediowy. To naprawdę wyższa szkoła jazdy!
A ta mała książeczka nosi tytuł powieści, którą uwielbiałam w moich studenckich czasach. :-)

Bardzo lubię wymianki i obecnie biorę udzial w kolejnej - świątecznej. Gdy się zakończy, pokaże wam, co wysłałam ja i co otrzymałam w zamian (ta zabawa trwa 3 tygodnie).
Pozdrawiam serdecznie
Aneta

4 komentarze:

  1. Piękne tagi, to już prawdziwa wyższa szkoła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne tagi. Też brałam udział w wymiance tagowej . To wielka przyjemność. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!