Polityka prywatności

20 stycznia 2018

Zimowy ślub / Winter Wedding

Przyznam się, że dzisiejsze wyzwanie It's just fun zmotywowało mnie do ukończenia kartki na ślub znajomych. :-)
A robimy ślubne prace w zimowym klimacie.
Można nawiązać do zimy kolorystyką bądź wykorzystanymi elementami.
Ja spryskałam tekturkę pary młodej perłową mgiełką, dzięki czemu skrzy się niczym śnieg, a napis, pociągnięty glossy accents, wygląda jak tafla lodowiska.
Dodałam jeszcze perełkowe kropeczki i białe kwiaty...
Po więcej wytycznych zajrzyjcie na naszego bloga.





Zapraszam do wspólnej zabawy!
Aneta




20 komentarzy:

  1. Bardzo ładna kartka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna. Prześliczne kwiatki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo prosta, a jednak bardzo wymowna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna,podoba mi się ta masa kwiatków pod mostkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, delikatna karteczka, świetny efekt dała rzeka kwiatów pod mostkiem z młodą parą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo chłodnych kolorów czuć tą miłość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :-)
      Kolorystyka zamierzona, bo znam mlodych, dla których ją przeznaczyłam. :-)

      Usuń
  7. śliczna, delikatna kartka ślubna

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!