Polityka prywatności

18 grudnia 2017

Tagi na wymiankę

Wzięłam udział w tagowej wymiance Towarzystwa Dobrej Zabawy
i przygotowałam dla swojej wymiankowej pary te oto dwie zimowe zawieszki.
Wiem, że mojej wymiankowej koleżance przypadły do gustu, z czego bardzo się cieszę.



Materiały: bazowe tagi - Scrapiniec, papiery - Galeria Papieru oraz 13arts, róże z brokatem, złota farbka brokatowa 13 arts.

A oto, co w zamian przyfrunęło do mnie: skrząca się, piękna bombka. Ozdabia świątecznie nasz pokój. Dziękuję, Aniu, raz jeszcze!


Na blogu Towarzystwa Dobrej Zabawy możecie podejrzeć, jakie tagi zrobiły pozostałe dziewczyny.


Pozdrawiam
Aneta

16 komentarzy:

  1. Prześliczne tagi zrobiłaś! Bombeczka też piękna :) Ja w tym roku z braku czasu nie zapisałam się do żadnej wymianki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam większośc kartek wcześniej, więc dałam radę dołączyć do wymianek. Aee nie zawsze mi się to udaje.

      Usuń
  2. Śliczne prace przygotowałaś. Nie dziwię się że koleżance się podobały. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe są te tagi :) Róże złote cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne są :) Cudne te złote róże.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne! A te zielone róże pieknie sie komponują!!! Bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!