Polityka prywatności

7 czerwca 2017

Plamy i plamki / Bigger and smaller splashes

Pochlapałam, pociapałam i wyszła mi taka oto kartka urodzinowa. 
I - po wczorajszym wpisie - uświadomiłam sobie, że to kolejna kartka zrobiona bez użycia papierów do scrapbookingu. 

I znowu uchwyciłam porannę grę światła i cienia. :-)


Kwiaty wycięłam z białego papieru czerpanego, od dawne będącego moim ulubionym kwiatowym papierem, liście - z resztek bloku akwarelowego. Chlapałam zaś akwarelami wodnymi i mgiełkami. Napis zrobiłam metodą embossingu na gorąco. 

Pozdrawiam
Aneta

12 komentarzy:

  1. Super :) Też lubię te stemple kwiatów, tylko nie przepadam za ich wycinaniem (nie mam wykrojników do nich).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku także nie miałam wykrojników i sporo kwiatków wycięłam ręcznie. Włączałam ulubionego "Sherlocka" z DVD i cięłam. :-)))

      Usuń
  2. Beautiful card Aneta! I love the fresh colors and beautiful background :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, Zub! I also like this fresh green. It's like summer. :-)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za dobre słowo oraz za wizytę u mnie! :-)

      Usuń
  4. Przyciąga uwagę :) fajne kolory i tło mi się bardzo widzi, fajne takie zalewasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I powiem ci jeszcze, że najlepsze tła wychodzą przez przypadek. :-)

      Usuń
  5. U mnie nie zawsze zieleń chce iść w parze z niebieskościami a Tobie wyszło fantastycznie ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam ci się, że nie planowałam tego połączenia. Tło i kwiaty powstały niezależnie od siebie. :-)

      Usuń
  6. Sliczna kartka. Bardzo ladne kwiaty!

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!