Polityka prywatności

5 kwietnia 2017

Album

Dzień dobry!
Dzisiaj inspiruję na blogu Sklepiku Gosi.
Przygotowałam albumik, któremu ozdobiłam okładkę, używając różnych mediów i moich ulubionych wykrojników. Szczegóły znajdziecie na sklepikowym blogu.

Okladka pokryta jest błyszczącym woskiem, dlatego zrobienie jej zdjęcia było prawdziwym wyzwaniem.
Kwiaty zrobiłam sama, barwiąc tym razem brzoskwiniowy foamiran na ciepło. Dzieki temu mają one tak intensywny kolor. Pociągnęłam je lekko gessem i dodałam połysku brokatową farbką.
Dziewczynkę Gorjuss wycięłam z papierów dołączonych do wykrojnikowego zestawu. Wycinając Gorjusski, dodaję warstwę papieru akwarelowego, aby móc pomalować go później cielistą kredką akwarelową. W ten sposób dziewczynka wygląda naturalniej.

Wykorzystane mixed-media:Cosmic Shimmer Gilding Wax
białe gesso - 13arts
szklane kulki - 13arts
farba wodna z brokatem - 13arts
farby akwarelowe w płynie - Renesans
glossy accents - Ranger
enamel accents - Ranger
a poza nimi:
papier czerpany
maska - Latarnia Morska
albumowa baza
serducho-Galeria Papieru
Przypominam również, że trwa nasze kwietniowe wyzwanie - Nowy początek i zapraszam do wspólnej zabawy!
Wiosennie pozdrawiam
Aneta

11 komentarzy:

  1. Piękny albumik i super że wszystko dopasowałaś w takich kolorach 😊 Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. This is fabulous! Love the mixed media style....greetings to you as well :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda intrygująco!
    no i jak widać, mediowe szaleństwo zatacza coraz szersze kręgi! ;)
    i fajnie! w kupie siła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko zaczęłam wykorzystywać to, co u mnie już od dawna zalega. :-))

      Usuń
  4. Prześliczny :) No i z Gorjusską :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, Gorjusska musi być. To od niej się zaczęło...

      Usuń

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!