Polityka prywatności

16 marca 2017

Ptasie śpiewy / Bird song

Dzisiaj inspiruję wiosennie na blogu Sklepiku Gosi.
Użyłam m.in.nowego serwetkowego wykrojnika Ivonne Creations, o którym napisałam tam kilka słów. Chcecie wiedzieć, co o nim sądzę? Zajrzyjcie na blog sklepiku.

W mojej pracy użyłam także różnych mediów, jak: gesso, metaliczna farbka akwarelowa Pentart i perełki w płynie. Popatrzcie, jak ładnie błyszczy ptaszek!
Pomiędzy kwiaty wsypałam kuleczki szklane 13arts oraz mikrokulki. A papiery to "Misty Morning" UHK Gallery.
A tak moja nowa serwetka wygląda w pełnej okazałości. Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia - z kilku powodów. :-)
A tutaj kwiaty z bliska. Wyglądają trochę jak herbaciane brukselki. :-)

Pozdrawiam serdecznie
Aneta

9 komentarzy:

  1. Śliczna kartka,cudna kompozycja kwiatowa i ptaszek. Wykrojnik cudo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bardzo mnie cieszy, że się podoba. I kartka, i wykrojnik.

      Usuń
  2. Piękna kartka! Fajnie wpasował się ten ptaszek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? A był ostatnim elementem, o którym pomyślałam...

      Usuń
  3. Wiosną powiało... :) cudnie...

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!