Polityka prywatności

3 września 2016

Nadchodzi nowe :-)




Witam w sobotnie przedpołudnie. :-)
Ostatnio zaglądałam tu rzadziej, ale tak to już u mnie bywa, gdy nadchodzi lato.
Teraz będę pojawiała się częściej, także dlatego, że znalazłam się w DT Sklepiku Gosi, który niedługo otwierzy dla Was swe podwoje. Na moim pasku bocznym znajdziecie banerek sklepu z przekierowaniem do sklepiku- serdecznie zapraszam do zaglądania!

A Uli, która jest właścicielką, serdecznie dziękuję za zaproszenie mnie do DT i zaufanie.
A sami przekonajcie się, wśród jak kreatywnych osóbek się znalazłam!
Zapraszam na bloga Sklepiku Gosi!



A oto, co robiłam, kiedy mnie tutaj nie było... To moja anielska armia, która przygotowuje się do wystąpienia na świątecznych kartkach. :-)


Do zobaczenia wkrótce!
A.


10 komentarzy:

  1. Gratuluję :-) A armia zacna :-) powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje :) no i piękna armia, czekam na kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudna ta armia, już widzę jak śliczne będą te kartki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to mam teraz tremę przed ich pokazaniem. ;-))

      Usuń
  4. Wielkie GARTKI, cieszę się z Tobą, u Ciebie nadchodzi nowe, u innych się kończy... Czekam na inspiracje

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!