Obserwatorzy

11 czerwca 2015

Gościnnie na blogu Altair Art


Witam serdecznie!


Zdarzyło się ostatnio, że moje prace zostały wyróżnione w majowej edycji Fana miesiąca AltairArt i zostałam zaproszona w gości na altaiartowego bloga.  Przygotowałam takie oto dwie kartki - oczywiście z użyciem papierów AA...



Pierwsza jest ... heksagonowa.  Połączyłam brązy ( (Between) Night & Day) z błękitem (Baby boy) , zielenią i odrobiną bieli (papier czerpany).
Możecie spojrzeć na nią z róznej perspektywy - dzięki zdjęciom zrobionym tym razem przez mojego O.M.





Na drugiej pojawiła się dziewczynka z króliczkiem - Gorjuss.  Tłem jest papier z kolekcji (Between) Night & Day. Motylki z obu kartek to także AA.





Dziękuję za odwiedziny i życzę wam udanego weekendu!
Ja znowu wybywam - już dziś wieczorem -  na kilka dni...

Aneta


22 komentarze:

  1. Śliczne karteczki, gratuluję wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Starałam się dobrze wypaść na gościnnych występach.:-)

      Usuń
  3. Gratulacje!!! Wyróżnienie w pełni zasłużone, bo kartki tworzysz przepiękne :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te miłe słowa. Ja jestem nadal zachwycona Twoim truskawkowym domkiem!

      Usuń
  4. Gratuluję wyróżnienia! kartki śliczne, chociaż takie różnorodne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Różnorodne, bo lubię się bawić i próbować nowych rzeczy...:-)

      Usuń
  5. Obie śliczne a na pierwszej cudny ten kwiatek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się w tym kwiatki zakochałam, więc nie raz jeszcze powróci:-) Lubię go, bo jest inny niż większość kwiatów...

      Usuń
  6. Przepiękne prace :) Kwiat na pierwszej jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To teraz mój ulubiony kwiatek.:-))

      Usuń
  7. Obie kartki są świetne i bardzo gustowne :) Gratuluję wyróżnienia :) Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Anetko wciąż zachwycam się Twoimi karteczkami, cudne są :)
    Bardzo podobają mi się te słodkie rysuneczki, którymi ozdabiasz kartki. Dzięki nim Twoje prace są niepowtarzalne, jedyne w swoim rodzaju :))
    Pozdrawiam cieplutko, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa! :-)

      Usuń
  9. widziałam...widziałam... :-)
    gratki

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kartki a ta pierwsza ma super kształt :) Gratulacje <3
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    Lady E
    www.scrapartbyladye.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Elizo! I pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  11. Beautiful, Aneta! Thanks for stopping by my blog and for your sweet comment. xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No problem, it was pure pleasure! Thanks for stopping by here! :-)

      Usuń

Z każdego pozostawionego przez Was słowa cieszę sie ogromnie.
I dziękuję za nie!

I'm over the moon when you are stopping by here. Thank you!