Zawsze mile widziani zaglądacze

3 lutego 2015

Niemal bliźniaczka / Almost a twin sister

Nie tak dawno prezentowałam mega kolorową kartkę w formie pudełka.Dzisiaj pokażę Wam jej siostrę, która powstała z podobnych materiałów, jednak zmieniłam kilka elementów.
Przyznaję bez bicia, że zupełnie uwiodła mnie kolorystyka. No i zostało mi kilka kawałków papieru do wykorzystania, proszących błagalnie: "Zrób z nami coś fajnego!".
I tak właśnie powstała ta niemal bliźniaczka.
I moja ulubiona kartkowa forma.

Not so long ago, I presented here my colourful pop-up box card. Today I'm gonna show you its sister, which is made almost from these same elements. I improved it a little bit only.
That was the best way of using the rests of paper, which I had. :-)






zdjęcia: B.Kurek


Materiały:
biały karton - studio75
papiery Sunshine Love - studio75
kwiaty z arkusza Lucky in Love - My Mind's Eyes
motyl - UHK Gallery
badzik - ScrapandMe




A co tam, zgłaszam ją na wyzwania:
- wyzwanie#3 - C jak czerwony w Kartkowym ABC, wszak trzy czerwone róże są!

-Polkadoodles Challenge: Flower Power

20 komentarzy:

  1. Czaderska, jestem pełna podziwu dla tego typu Twoich kartek.
    Moja zrobiona rok temu leży w pudle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś bardzo lubię ozdabiać te kartki, daje to tyle możliwości!
      Jestem ciekawa, jak wyglada ta Twoja, więc może ją pokażesz?

      Usuń
  2. Świetna !!!
    Wspaniale okwiecona. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :-)
      Aż mi szkoda, że nie mam jeszcze jednego arkusza z tymi kwiatami...

      Usuń
  3. świetnie, tak kolorowo i optymistycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo kolorowo i radośnie! Po prostu tu jest WIOSNA! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam zimę, jednak patrząc na moje oststnie kartki rzeczywiście można dojść do wniosku, że przyzywam wiosnę. :-)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Tak mi wiosennie w duszy gra. :-)

      Usuń
  6. Cudowna kompozycja kwiatowa i kolorystyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wonderful floral box card, thanks for joining us for our Flower Power Polkadoodles Challenge

    Karon DT, Polkadoodles

    OdpowiedzUsuń
  8. such a pretty creation. Thanks for joining in the fun at polkadoodles http://polkadoodle.blogspot.co.uk/2015/01/week-5-flower-power-polkadoodles-craft.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa karteczka. Dziękuje za udział w wyzwaniu w Kartkowe ABC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pozostawienie komentarza.

      Usuń
  10. Simply stunning make! Thank you for joining in with our Flower Power challenge over at the Polka Doodles blog. Mel x

    OdpowiedzUsuń

Z każdego pozostawionego przez Was słowa cieszę sie ogromnie.
I dziękuję za nie!

I'm over the moon when you are stopping by here. Thank you!