Zawsze mile widziani zaglądacze

30 stycznia 2015

Zaproszenia/ Invitations

Czy u Was też przez okno zaglądało dzisiaj słońce? Przez chwilę miałam wrażenie, że to już koniec zimy... A ja tego bałwana chcę ulepić przecież! 

I niby zima mi się marzy, a tu takie wiosenne coś znalazłam...
Zrobiłam te zaproszenia jakiś czas temu, a kilka dni temu znalazłam wśród swoich zdjęć. Proste, bez skomplikowanych dodatków.
Pamiętam, że byłam urzeczona tym delikatnym wzorem na papierze (choć nazwy papieru już nie pamiętam ;-))...

wersja 1




wersja 2

zdjęcia: B.Kurek

Życzę Wam miłego weekendu i żebyście znależli chwilę czasu dla siebie i na to, co lubicie robić!
Aneta

10 komentarzy:

  1. Delikatne, urocze. A papier to może Magiczna Kartka?.
    Dziękuję za odwiedziny u mnie. Od poniedziałku już będę zdecydowanie rzadziej na blogu, skończyło się zwolnienie i urlop. Obowiązki wzywają, a poza tym mam wrażenie, że się uzależniłam od tego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się wydaje, że to Magiczna Kartka, ale nie miałam 100 % pewności.
      Dziękuję za Twoje ciepłe słowa, Reniu! A to uzależnienie nie należy do niezdrowych. :-))

      Usuń
  2. Delikatne i bardzo ładne !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie przy takim papierze niewiele trzeba. Obie wersje są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Elegancja tkwi w prostocie :) Kocham ten arkusz z MK :) XOXO Aneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo! To już teraz wiem na pewno, że to MK!
      Dziękuję za zajrzenie!

      Usuń

Z każdego pozostawionego przez Was słowa cieszę sie ogromnie.
I dziękuję za nie!

I'm over the moon when you are stopping by here. Thank you!