Polityka prywatności

19 maja 2014

Zielono mi...i niebiesko!

Weekend był za krótki... :-))
Zaczęłam kilka zupełnie nowych projektów, które wkrótce pokażę. Niektórych nie mogę ujawnić przed czasem. :-)
Za to dziś jeszcze jedna kartka ze stojącymi elementami, także urodzinowa.


Last weekend was too short...:-))
I've started a few quiet new projects, which I'll show you soon. Some of them are special projects for special occasions for special people. :-)
Today's card is another standing shapes card. 




zdjęcia: B.Kurek


Materiały/ Supplies:
white cardstock
Kapuśniaczek - Galeria Papieru
flowers - DP Craft
adhesive crystal stones - Papermania
double-sided adhesive
transparency sheets
pigment ink - Latarnia Morska
green ribbon
puncher - DP Craft
double - sided adhsive
die-cut






15 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa forma. A na czym mocujesz te kwiatki?

    OdpowiedzUsuń
  2. At first I thought a great CaS card, and then ... came the WOW effect;-)
    Liebe Grüße

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you, Sabine. That was my plan. :-)
      Liebe Gruesse!

      Usuń
  3. Jaka pomysłowa! Fantastyczny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super pomysł kochana!
    oj, do odgapienia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł nie jest mój, gdzieś go wcześniej widziałam i zaadoptowałam... Nie pamiętam, gdzie to było, zapamiętałam co nieco, a resztę pokombinowałam.

      Usuń
  5. What a treat! It was already pretty as CAS card .... and then that gorgeous surprise1
    Hugs, Ileanaxxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Everyone says so. :-))
      Thank you for stopping by, Ileana.

      Usuń
  6. jakie fajne rozwiązanie z tą przeźroczystą"szybka" ... dziękuję za udział w wyzwaniu Galerii Rae :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowa :D
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Galerii RAE :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna praca i pomysł!!! Super tu u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie każde pozostawione tu przez Ciebie słowo i dziękuję za czas poświęcony na zajrzenie!