Obserwatorzy

11 maja 2014

Piąte urodziny/ The fifth birthday

Today's card was prepared for my niece. She is already 5-years-old young lady who loves pink colour, flowers and stories for little girls. It's why I decided to make pink card with flowers and a fairy. 

Dzisiejsza kartka została przygotowana dla mojej bratanicy, która właśnie skończyła 5 lat. Uwielbia kolor różowy, kwiaty i historie dla małych dziewczynek, dlatego postanowiłam zrobić dla niej różową kartkę z kwiatami i wróżką.



photos / zdjęcia: B.Kurek

Materiały/ My supplies:
white cardstock
Floral Fantasies - Hunkydory Crafts (Making  Cards Magazine)
fairy - Enchanted Garden - Kaisercraft
adhesive stones - Papermania
golden Pontura Paint - Nellie's Choice
black ink
stamp - Galeria Rae
cardstock number - Crafty Molly
pink mists - 13 arts
doubled-sided tape

Okazało się, że mogę zgłosić moją kartkę na wyzwanie#15 - Dowolna praca z cyfrą na blogu SZMEK-a


10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tak mi się jakoś sama robiła. :-)

      Usuń
  2. Prześliczna, mam więcej niż 5 lat, ale byłabym zachwycona gdybym taką dostała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. Przyznam nieskromnie, że mi też się podoba i żałuję, że nie zrobiłam zdjęcia z ozdobionym środkiem, gdyż wyglądała jeszcze ładniej.

      Usuń
  3. Thank you for becoming my follower. I come to look around on your blog and found cards beautiful, very elegant! I really like the colors you use and your layouts. The pop up box cards are gorgeus!
    Compliments!
    Hugs from your new follower, Ileana

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. thanks for stopping by, Kimberley!

      Usuń
  5. bardzo fajna praca - taka dziewczęca :))) dziękujemy za udział w wyzwaniu SZMEKa :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zajrzenie i pozostawienie miłych słów. :-)

      Usuń

Z każdego pozostawionego przez Was słowa cieszę sie ogromnie.
I dziękuję za nie!

I'm over the moon when you are stopping by here. Thank you!